Soubor vybavení rentgenového pracoviště
Informace o aukci
Druh aukce | Elektronická aukce |
Číslo aukce | 240173 - položka 5 opakovaná |
Nejnižší podání | 1 Kč |
Minimální příhoz | 100 Kč |
Maximální příhoz | neomezený |
Počet účastníků | 0 |
Počet podání | 0 |
Přítomen licitátor | ano |
Přihlášení do aukce
Pro přihlášení do dražby se musíte přihlásit do svého uživatelského účtu a být ověřeným uživatelem.
Pokud uživatelský účet ještě nemáte, tak se co nejdříve zaregistrujte, ověření Vaší totožnosti může trvat i několik dní.
Průběh aukce
Dosud nebylo učiněno žádné podání
Byla uplatněna shodná podání prioritního práva. Bude provedeno losování.
Podejte případné námitky a vyčkejte na vyjádření dražebníka.
Byla podána námitka proti udělení příklepu.
Vyčkejte na vyjádření dražebníka.
Nejvyšší podání
Losování
Uživatelské jméno | Hodnota losu | Datum a čas |
---|
Historie podání
Uživatelské jméno | Aktuální cena | Datum a čas podání |
---|
Kraj | Ústecký kraj |
Okres | Most |
Stav aukce | Připravovaná |
Typ aukce | Aukce |
Číslo aukce | 240173 - položka 5 opakovaná |
Začátek aukce | 08.01.2025 10:00 |
Konec aukce | 08.01.2025 10:30 |
Organizátor aukce
OK dražebník a.s.,
Jiráskova 398, 33701 Rokycany
Kontaktní osoba
Luděk Michal
mobil: 733415413
ludek.michal@okdrazebnik.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 09:00 - 11:00 | 12:00 - 16:00 |
Úterý | 09:00 - 11:00 | 12:00 - 16:00 |
Středa | 09:00 - 11:00 | 12:00 - 16:00 |
Čtvrtek | 09:00 - 11:00 | 12:00 - 16:00 |
Pátek | 09:00 - 11:00 | 12:00 - 13:00 |
Nejnižší podání | 1 Kč |
Cena předmětu | není uvedeno |
Minimální výše příhozu | 100 Kč |
Aukční jistota | není uvedeno |
Bankovní účet organizátora | 2501764286/2010 |
Variabilní symbol | 240173 |
Specifický symbol | RČ nebo IČ |
Prohlášení licitátora
Popis
(dále jen „předmět aukce“).
Všem zájemcům je doporučena prohlídka.
Podmínkou prodeje je převzetí položek v aukci do 10ti dnů od podpisu kupní smlouvy.
Budoucí
kupující/zájemce si zajistí před aukcí odbornou prohlídku, je srozuměn
s tím, že u použité věci nelze uplatnit vadu odpovídající míře používání a
opotřebení a vady existující ke dni převzetí.
Fotografie jsou pouze ilustrativní a mohou se lišit od podoby zakoupeného majetku.
Vítěz aukce je povinen na vlastní náklady do 10ti dnů od podpisu kupní smlouvy materiál naložit a odstranit z místa, kde jsou umístěna v den předání. V případě prodlení s převzetím a odstraněním budou vítězi aukce účtovány náklady za uskladnění a případnou manipulaci.
Navrhovatel aukce (insolvenční správce), negarantuje
kvalitu a jakost prodávaného souboru movitých věcí, stejně tak negarantuje
přesné počty kusů uvedených v soupisu, počty kusů uvedené v soupisu se mohou
lišit od skutečného počtu. Odlišný počet kusů není důvodem k nepřevzetí
nebo reklamaci předmětu aukce.
Vítězové aukcí budou do 60 dnů od skončení aukce
informováni, zda je jejich nabídka akceptována.
Veškeré náklady spojené s předáním a
převzetím předmětu aukce až do výše 5 000,-Kč + DPH nese vítěz aukce.
Termín prohlídky
Prohlídka předmětu aukce proběhne 13.11. 2024 po dohodě s organizátorem aukce. Předmět aukce je umístěn v Záluží 1, 436 01 Litvínov – Záluží. V případě, že žádný účastník nepotvrdí účast na prohlídce, nebude prohlídka organizována. Kontakt na organizátora aukce e-mail: info@okdrazebnik.cz, nebo tel: 733 415 413,
Rozhodnutí v průběhu aukce
Adresa místa předmětu
Záluží, Litvínov, Česko